Refleksioon: Õpikeskkonnad ja võrgustatud õpe

Aine raames läbitud teemad olid minu jaoks väga põnevad ja kasulikud. Samuti väga meeldis see, et oli võimalik tutvuda minu jaoks täiesti uue keskkonnaga nagu WordPress. Võib-olla tulevikus tahaks rohkem tähelepanu pöörata mingile konkreetsele õppehaldussüsteemile, nt et oleks terve loeng pühendatud Moodlile ja selle võimalustele (BigBlueButton, H5P jne). Või see võiks olla ükskõik mis muu programm, mida saaks kasutada nt koolides.

Aine alguses märkasin õpilepingus 2 eesmärki:

  • Esimene eesmärk on saada uusi teadmisi õppehaldussüsteemidest ja muudest tarkvararakendustest (sh ka nende võimalustest) selleks, et tulevikus ma saaksin üle anda neid teadmisi õpetajatele või koolitajatele. – See eesmärk täidetud 50/50. Ma küll sain palju erinevaid linke, kust saab otsida kogu info. Selleks on vaja lihtsalt aega leida.
  • Teine eesmärk on uurida tehisintellekti võimalusi õppimisel ja õpetamisel. – See eesmärk oli pigem täidetud „Õppedisaini alused“ aine raames. Seal me küll projekti käigus testisime erinevaid ChatGPT võimalusi ning sain palju targemaks.

Kokkuvõttes tahan öelda, et aine oli väga informeeriv (ka tänu artiklitele) ning ma huviga ootan järgmisi loenguid uuel semestril!

2 thoughts on “Refleksioon: Õpikeskkonnad ja võrgustatud õpe

Leave a comment